Duvara kanaviçe zamanı =)





Küçükken de bolcana kanaviçe yapardım...
Hoşuma giderdi incik cincik uğraşmak =)
En son da yeğenim doğmadan ona yapmıştım ve
anlamıştım ki sabır işi =)
(O yaptığım kanaviçe de bana isyan edip
kayboldu zaten )
Ve benim gibi bir maymun iştahlı günlerce haftalarca uğraşamıyo onunla =)


Ama bunlara bayıldımmmm...
Duvarda ne güzel durmuşlarrrr...
Çok çok çokkk hoşuma gittiii...


Yazın şu güllü olanlardan yapma niyetine girdim ya
du bakalım =) O zamana kadar vazgeçmessem =)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 yorum:

begüm dedi ki...

bayıldım hande kesin sen çook daha güzellerini yaparsın mesela bana da bir tane baykuşlu yapabilirsin belki ;)) yardım ederim ben sana biliyorsun ki çok sabırlıyımdır :D

mutlu inci dedi ki...

ne akıllı insanlar var ya şaşıyorum vallaha çok harika

hazel dedi ki...

muhteşemler, yaparsanız eğer bu işten hiç anlamayanlar için aşama aşama kayıt edip, nasıl yapılacağını da anlatırsanız çok sevinirim. hatta modelleri paylaşsanız süper olur.

Handesign... dedi ki...

Begüm_Yaparız tabi noolcek :D bi baykuşta senin duvara yaparık =)

mutlu inci_Di mi? Gerçekten çok harikalar =)

hazel_Evet inşallah yaza doğru yapıp adım adım gösteririm =)

ELFony dedi ki...

Muhteşem bir fikir.. :) Ben de salonun bir köşesine mi yapsam acaba?
Bu arada ne demek yani kayboldu yaptığın kanaviçe? Cem onu sorup duruyor!!!!

Handesign... dedi ki...

:D hahaha vallahi ya girdi bi yere de nereye =) cemik bi gün bize gelsin o bulur çıkarır :D

Kiremithanem dedi ki...

Bayılıyorum bunaaa her gördüğümde :)