Kahvesiz Olmaz ki!!!!




Güne kahvesiz başlayabilmek?
Sabah afyonu geç patlayan, patlayana kadarda mümkünse yanına kimsenin yaklaşmaması gereken bi birey olarak, benim için imkansız!
Kahve uyanmama ne kadar yardımcı oluyo valla ondan da emin diilim ama psikolojik katkısı tartışılmaz, hele ki yanında bi parça çoklat varsa (karatay günlerine geri dönemiyorumda ben)
Neyse ki kahvenin bi takım faydaları da varmış...
Kahve içen kadınların depresyona girmesi daha zormuş mesela 
demek ki istediğimde zoru başarabiliyorum ben! :D :D :D
Bi de zihni açarmış mesela, bu konuda pek emin diilim ben :D 
Ya da bendeki etkisi çok düşük :D
Hatta eski proje günlerimde, sabahladığımızda içtiğim kahvelerin uyku getirmişliği var!




Ama yok yok kahvesiz olmaz. Zorlu bi okul hayatınız ya da çalışma temponuz varsa o kahve molaları candır can!
Ya da misss gibi bi gününüzün içindeki kahve keyfi de hiçbir şeye benzemez.
Ama öyle nescafe diil! Has be has Türk kahvesi, ya da filtre kahve, ya da en enfesi Türk Kahvesinin filtre kahve hali!
Bunun üstüne hadi bi kahve!





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: